Saturday, April 19, 2008

YouTube αποσπά το ένα τρίτο από τα 10.000.000.000 Βίντεο στο διαδίκτυο


Το YouTube κυρίαρχος του online video στις ΗΠΑ. Στοιχεία νέας μελέτης στις ΗΠΑ σχετικά με τα βίντεο που φιλοξενούνται στο Ίντερνετ δείχνουν αύξηση 66% της συνολικής τηλεθέασης. Αυτό που ανησυχεί όμως τα τηλεοπτικά δίκτυα είναι ότι απολαμβάνουν ένα μικρό μόνο μέρος αυτών των χρηστών.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία ερευνών comScore Inc, και έγινε το επίκεντρο των συζητήσεων στο ετήσιο συνέδριο της Εθνικής Ένωσης Ραδιοτηλεοπτικών δικτύων των ΗΠΑ, που αναζητούν τρόπους προσέλκυσης χρηστών στις ιστοσελίδες τους.
Κάποια δίκτυα έχουν κάνει παράπονα για άμεση πειρατεία του οπτικοακουστικού περιεχομένου τους, αφού δευτερόλεπτα μετά την εμφάνιση στην ιστοσελίδα του δικτύου, ένα βίντεο παρουσιάζεται σε άλλα sites.
Πιο δημοφιλής προορισμός τέτοιων ενεργειών είναι, αναμενόμενα, το YouTube, η κυρίαρχη υπηρεσία φιλοξενίας και προβολής βίντεο στο Διαδίκτυο. Η διάσημη ιστοσελίδα συγκεντρώνει το ένα τρίτο από τις συνολικά 10 δισεκατομμύρια προβολές βίντεο στο Διαδίκτυο στις ΗΠΑ για το μήνα Φεβρουάριο, αύξηση που ξεπερνά το 100% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, όταν συγκέντρωνε 15%.
«Βλέπουμε συνεχώς δικό μας περιεχόμενο στο YouTube», δήλωσε η Σάντι Μάλκολμ, παραγωγός του CNN.com, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου. «Προσπαθούμε να το αντιμετωπίσουμε, να συνεργαστούμε μαζί τους σε θέματα δικαιωμάτων, αλλά δεν νομίζω ότι μπορούμε να το αποτρέψουμε πλήρως».
Εξαιρώντας το AOL.com, τα sites της Time Warner συγκεντρώνουν 1,3% του συνόλου των προβολών βίντεο στη χώρα, σύμφωνα με την έρευνα. Άλλοι τηλεοπτικοί οργανισμοί βρίσκονται ακόμη χαμηλότερα με το δίκτυο ABC.com να συγκεντρώνει 1%.
Έχοντας αναγνωρίσει τη σοβαρότητα της κατάστασης, τα τηλεοπτικά δίκτυα προσπαθούν να βρουν νέους τρόπους για να αποσπάσουν μέρος του αυξανόμενου αριθμού τηλεθεατών στο Διαδίκτυο. Τον περασμένο μήνα μάλιστα ξεκίνησε τη λειτουργία η υπηρεσία Hulu.com, μια ιστοσελίδα προβολής τηλεοπτικών σειρών, αποτέλεσμα συνεργασίας της General Electric με τα δίκτυο NBC και τη News Corporation.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες Associated Press, comScore Inc.

No comments: